Het blijft een moeilijk onderwerp 'oma's'. Ook bij mij heeft het de nodige problemen opgeleverd. Een verhaal zeer vergelijkbaar met die van Tamara! Ik heb inmiddels het contact tot een minimum beperkt, en oppassen gebeurd al helemaal niet meer. Ze (mijn schoonmoeder) weet ook de reden, ik heb haar verteld dat ik het niet fijn vind als mijn regels niet worden gerespecteerd. Misschien doe ik het allemaal niet goed, zoals zij zegt, maar dan is dat ons probleem, niet de hare. Ik moet zeggen dat ik veel steun heb aan mijn man. Hij staat achter de beslissing, en wil ook alleen maar het beste voor onze zoon. Ik weet niet wat er gebeurd zou zijn als dit niet het geval was geweest. Ik moet zeggen dat het nu wat beter gaat, áls we langs gaan of zij langs komt wordt m'n zoontje niet meer zo volgepropt (geloof me ze zette in het verleden zelfs de slagroomspuit aan zijn lippen "zo leuk")
en de commentaar stroom is aanzienlijk verminderd. Het is best moeilijk maar uiteindelijk kies je toch voor de gezondheid en het welzijn van je kind?