Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

640330 Whaaaa Hij Kan Kruipen

• Auteur

Hallo,
    Vanmorgen gebeurde toch iets gaafs!!!! Onze zoon van 6 maanden kruipt. Hij was bij de kat aan het spelen. Die het niet altijd even leuk vindt…. Dus ging ze iets verderop liggen. Zoon lief schoof opzij en hups daar ging meneertje. Hij kroop zo weer naar de kat. Vol trots begon hij tegen de kat te kletsen en te glunteren. Daar was ie wéér!!!! Poeslief von het wel minder en ging weg. Meneertje ging vanmiddag verder met kruipen. Erg enthosiast naar alles toe (vooral naar wat hij niet mag). Het maakte mij even niets uit. MIJN ZOON KRUIPT!!!!
    Groetjes

#3401302 Quote

Hoi anoniem,

Wat leuk!!!! Ik herken je enthousiasme hoor, mijn zoon kruipt nu ook sinds een maandje (nu 8 maanden). Nu wordt het oppassen geblazen, pfff…
    Veel plezier met je kruipertje!

Groetjes Patricia

#3401303 Quote

Leuk zeg! Gefeliciteerd met deze mijpaal!
    Groetjes Maartje

#3401304 Quote

Dat is vroeg zeg. Gefeliciteerd!
    Grpetjes
    Asia mv Emilia

#3401305 Quote

Ja, het is een mijlpaal he, en wat is ie vroeg. Alleen de kat zal hier minder blij mee zijn want die is nu nergens meer veilig. Mijn zoontje jaagt soms ook al kruipend op de katten, ik heb soms weleens medelijden met die beesten. Hun huis (want zo zien ze dat toch) wordt langzaam maar zeker overgenomen door dat kleine, brabbelende mensje.

#3401306 Quote

ook al een vroege vogel Mijn dochter kroop ook al met 5 mnd en nu probeert ze te lopen (9 mnd)

#3401307 Quote

Mijn zoontje kroop pas met 10 maanden en nu met 11 maanden kan hij nog niet staan. Ik vind het prima zo, het hoeft van mij niet zo snel.

#3401308 Quote

Leuk hoor, Gefeliciteerd.
    Vooral ook je enthousiaste reactie, leuk om te lezen!

Groetjes Esther

#3401309 Quote

Fantastisch dit mailtje en hoe herkenbaar hoe trots je bent! Mijn zoontje kan ook kruipen maar glundert helemaal als hij gaat staan…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen