Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

640364 Ff Lachen

• Auteur

Ik geloof dat we een grappenmaker in ons midden hebben met al die streepjes en vraagtekens. Daarom roep ik iedereen 9op even 1x heel hard te lachen. Een, twee: hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Zo, is jouw dag ook weer goed!
    Ik zou zeggen: 'ga iets nuttigs doen en val ons niet lastig met deze "grappen"makerij. Bij voorbaat hartelijk dank!

#3401530 Quote

Zou het niet kunnen zijn dat het een test is omdat veel dingen op de site nu even een paar dagen niet soepel lopen?

Ik weet het niet hoor!?
    Maar kan me zo voorstellen dat als je een paar keer iets post en je ziet het niet verscijen dat je een test post doet.

Groetjes
    fijne dag geniet van het mooie weer

#3401531 Quote

Hé, reageer 'ns niet zo hormonaal , zeg!
    Iemand vind het blijkbaar leuk om even te testen of lokt dingen uit. ALs je reageert heeft deze dus juist z'n zin.

#3401532 Quote

Ja volgens mij is iemand aan het testen geweest. De laatste dagen werden reacties niet op de site gezet, deze verschenen pas een dag later. En inderdaad, reageer niet zo hysterisch.

#3401533 Quote

hihihihihiihihihiihihihihi beginnen we weer!!!!!??????????

#3401534 Quote

over hysterisch gesproken!!! Geef toe, het zijn wel heel idiote tests! Je kunt dan ook gewoon het woord test intypen ofzo???

#3401535 Quote

PFFFFF

#3401536 Quote

Hoe oud zijn we nou?

#3401537 Quote

Hallo allemaal,

Een aantal van die vraagtekens zijn inderdaad van mij (Birgit) Idd was het een tijdje niet mogelijk reacties en/of berichten te plaatsen, ik heb idd af en toe een testje geplaatst. Was absoluut niet lullig/lollig bedoelt! SORRY!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen