Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

640376 Mummy Slaapzakvoetenzak

• Auteur

wij hebben een buggy van maxi cosi, maar er zit geen voetenzak/slaapzak bij. Zijn deze wel te koop (nooit gezien) en wie heeft ook deze buggy en wat gebruiken jullie erin. want het lijkt me wel erg koud zonder zo'n zak.

ik hoor het graag van jullie.

thnxs, linda

#3401619 Quote

Hai Linda,
    Ikzelf heb net zon zak gekocht als die jij zoekt en wel besteld bij babycare via het internet de zak heet LUNA en koste met bezorgkosten ongeveer 35 euro.
    Ik gebruik hem nu in de maxi cosi maar is later ook te gebruiken voor de buggy.
    Kijk maar eens op de site van babycare!
    Succes!

groetjes maggi

#3401620 Quote

dank je maggi.

groetjes,
    linda

#3401621 Quote

Hoi Linda, ik heb wel een slaapzak van maxi cosi.

Dus die is gewoon te koop .
    Maar ik zag bij de zeeman ook hele mooie slaapzakken met armen eraan voor in een maxi cosi , er zat een uitsparing in voor de riem aan de onderkant .

groetjes anja

#3401622 Quote

Hoi Linda,

Ik heb toevallig gisteren een slaap/voetenzak gekocht bij de Hema voor 32.50 euro. Hij is superlekker warm en volgens mij kan je hem ook in de buggy gebruiken ik gebruik hem nu ook in de maxicosi!!

groetjes Angela

#3401623 Quote

Etos een superleuke rood/oranje van fleeche! 19.95

#3401624 Quote

ik heb wel een voetenzak voor de maxi cosi, maar die past toch nooit in de buggy, is toch veel kleiner. Er zijn toch ook speciale voetenzakken voor buggy's, nou begrijp ik het niet meer. maar ik ga is bij de hema en etos kijken. bedankt!!

Linda

#3401625 Quote

Je kunt gewoon een klein dekentje gebruiken misschien. En een warm jasje met muts of zo. De voetenzak is inderdaad te groot, die is voor de buggy bedoeld.

#3401626 Quote

Bij Prénatal hebben ze voetenzakken in allerlei soorten, maten en merken!
    Volgens mij zijn er nu van die Knuffelweken en stonden ze in de folder!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen