Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

640388 Tandjes

• Auteur

ik heb een vraagje, mijn dochtertje is 9 weken en krijgt waarschijnlijk aan haar tandvlees te voelen haar 1ste tandje al.is dit normaal voor 9 weken??

#3401699 Quote

zou kunnen, ik heb neefjes die zelfs met een tandje geboren zijn. maar het hoeft niet hoor. Mijn zus roept al 9 maanden dat de tandjes van haar jongste doorkomen, maar nog niets, en volgende week wordt ze al 1

#3401700 Quote

Nee "normaal" is het niet maar het kan heel goed,mijn zoontje is "laat",10 maand en nog steeds niets.

#3401701 Quote

mijn zoontje heeft ook al sinds de geboorte een wit puntje maar is inmiddels 5 maanden en het is nog niet verder uitgegroeid. Dus het kan wel maar het kan ook nog lang duren voordat ze doorkomen. Ik denk steeds dat het gaat gebeuren (kwijlen, overal op bijten, rode wangetjes en beetje verhoging en diarree) maar het komt nog niet.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen