Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6404 Een Vraagje

• Auteur

een vraagje.waarom zeuren jullie toch zo????pf….

#2791115 Quote

Wij zeuren alleen maar om jou te irriteren en dat lukt blijkbaar hahaha

Groetjes Ina

#2791116 Quote

Hoi

vraagje terug, waarom durf jij je naam er niet bij te zetten?

Jeanette

#2791117 Quote

zo goed??????

#2791118 Quote

Nee, niet goed dus!!!! Als jij vindt dat wij zeuren, hoop ik dat er nooit een kind zal komen dat jou mama moet noemen. Wat een gevoelloze, begriploze, en ontzettend lompe trien ben jij zeg!!!!

#2791119 Quote

aangenaam kennismaking zou ik zeggen,voor jou hetzelfde

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2791120 Quote

Kom op zeg! Dit forum is niet bedoeld om elkaar het leven zuur te maken of om op elkaar te katten!

#2791121 Quote

Nou ja Anke, je moet toch zelf toegeven dat dat echt helemaal nergens op slaat! Als het je zelf niet gelijk lukt mag ik aannemen dat je het een ander niet zal toewensen.

Inge heeft wat mij betreft best gelijk want er wordt hier heel wat afgezeurd en gezemeld 'waarom heb ik na 8 testen nogsteeds een negatieve uitslag?' 'moet je het elke dag doen?' 'ik ben misselijk heb alle zwangerschapsverschijnselen die er zijn. Wat zou er kunnen zijn?' 'Het regende gisteren en ik heb vandaag blauwe schoenen aan, kan ik nu zwanger zijn?' blablablabla allemaal vragen waar iedereen de antwoorden op kan vinden als er iets verder gekeken wordt.

Je kan er natuurlijk overheen proberen te lezen, maar ze worden om de 4 vragen gesteld, dus dat lukt niet. Er niet (verkeerd) op antwoorden lukt me wel, maar het blijft irritant!

#2791122 Quote

wat ben jij een ontzettende trut zeg iedereen wil graag zwanger worden en zijn onzeker en proberen hier ervaring uit te wisselen enz enz… dat jij daar geen behoefte aan hebt kunnen wij niks aan doen maar dan moet je gewoon je smoel houden en ik weet zeker dat als jij ooit probeert zwanger te raken dat jij de grootste zeikert bent die er bij loopt want dat is meestal zo!!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen