Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

640444 2 Babies Kort Na Elkaar

• Auteur

Hallo,
    Ik ben 4 maanden geleden bevallen en nu alweer zwanger… niet helemaal gepland, maar toch wel blij ermee hoor! Wie heeft er ervaring met twee kleine babies kort na elkaar? Nog handige tips? Hoe zwaar is het precies…. Bedankt voor jullie reacties,
    Groetjes van M

#3401984 Quote

ten eerste gefeliciteerd.
    pfffffffff moet er niet aan denken. ik ben 8 weken geleden bevallen en vind het wel even goed zo.
    he heeeel veel succes geniet ervan.

#3401985 Quote

van harte gefeliciteerd..

wij willen graag weer snel zwanger worden. onze zoon is nu 5 maanden en volgende maand gaan we er weer voor en als ik jou stukje lees kriebelt het ook voor mij alweer.

groetjes

#3401986 Quote

van harte gefeliciteerd!!!! en heel veel geniet plezier.
    Ps: ik moet er ook nog even niet aan denken hoor, mijn manneke is nu 10 maanden.

gr Wendy.

#3401987 Quote

ik heb geen idee hoe zwaar het is ervaren mamma's zeggen dat het vanzelf gaat.. ik wil ook heel erg graag mijn zoontje is nu 1 jaar maar mijn man wil nog niet….

#3401988 Quote

Wooowwwww… ik heb ook een zo'n van 4 maanden..het is een lieverd, maar NU al een tweede..ik moet er NIET aan denken!!

#3401989 Quote

Gefeliciteerd!! Ik zou er nog niet aan moeten denken! Mijn zoontje is 5.5 maand oud en met hem heb ik het nog druk genoeg. Ik wacht nog wel even.
    Groetjes

#3401990 Quote

gefeliciteerd!!!

nou ja het is wel zwaar maar goed ben je er meteen vanaf toch!!!

#3401991 Quote

Gefeliciteerd
    Mijn zoontje is nu 8 weken en ik ben er ook al weer klaar voor! Mijn stiefbroer en zus schelen net geen jaar met elkaar! En ik ken ook iemand die na 2 mnd weer zwanger was! Het moet dus wel te doen zijn!
    Groetjes Nina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen