Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640465 Re Heeeelp

• Auteur

Goh, ga eens een dag wat voor jezelf doen! En om nou het bericht 10x in te sturen, daar worden wij gek van!!!

#3402060 Quote

Als je nou heeeeel graag een antwoord op je vraag wilt hebben en het forum wil steeds niet je vraag plaatsen, dan is het toch niet gek dat je het steeds opnieuw probeert. Ik denk dat degene die het geplaatst heeft ook nu ook wel weet dat het langer duurt dan normaal dat je vraag geplaatst wordt. En daarbij: als iemand de hele dag op het forum wil zitten, dan moeten ze dat zelf weten.

#3402061 Quote

he anoniem
    niet zo zeuren jij!
    jij hebt dan zeker geen problemen met deze site.
    ik en vele anderen met mij wel.
    dus een beetje respect graag.

#3402062 Quote

ik heb ook wel eens reacties gegeven en die verschijnen ook niet, dus je moet het wel 20 keer plaatsen, ANONIEM, ga zelf iets anders doen

#3402063 Quote

Oh jee, daar gaan we weer!!!

#3402064 Quote

Dames geen ruzie maken. De reacties verschijnen wel maar de vertraging is echt enorm groot. Het kan dagen duren voor je je eigen inzending of reactie terugziet. Ik kan me dus voorstellen dat mensen de neiging krijgen iets steeds opnieuw te plaatsen, maar dat hoeft dus niet. Je moet alleen heel veel geduld hebben zeg maar.

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct