Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640475 Kromme Zinnen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik lees regelmatig de berichten op dit forum, maar in veel van de berichten staan zoveel type-fouten en kromme zinnen dat het niet meer te volgen is.

Is het zoveel moeite om even je bericht door te lezen voor je het verstuurd?

#3402109 Quote

Pardon zeg???

#3402110 Quote

typefout is aan elkaar hoor, muggenzifter 🙂
    Het is de aard van dit medium, denk ik. En moeders hebben niet heel veel tijd om alles tot in de puntjes te controleren.
    Ik kijk hier voor de praktijkinformatie, die staat los van de typefouten, niet om me te ergeren.
    Dus: get over it!

#3402111 Quote

nou ja zeg, het is hier geen spellingstest, als je eraan irriteert dan kom je maar niet op dit forum. pfff wat vermoeiend zeg, heb wel wat beters te doen

#3402112 Quote

Ik begrijp wel wat je bedoeld, vooral de kromme zinopbouw maakt het soms moeilijk om de strekking te volgen. Het vraagt soms meerdere keren overlezen voordat je de zin kunt plaatsen. Maar volgens mij zitten er op dit forum mensen van allerlei afkomst met heel verschillende talenten. En ik weet ook dat het voor de 1 veel moeilijker is om te communiceren op papier dan het voor de ander is. Daarnaast zijn er ook mensen bij voor wie Nederlands niet de 1e taal is. Dus daarom heb ik zoiets van, doe maar een beetje moeite om het wel te begrijpen zodat dit forum niet alleen is voor mensen die zich makkelijk schriftelijk uitdrukken.

#3402113 Quote

Hm, ik vind wel dat hij/zij een beetje gelijk heeft… Sommige mensen nemen niet de moeite om het leesbaar te maken maar er wordt wel een serieus antwoord verwacht.

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3402114 Quote

… verstuurT…

#3402115 Quote

Zal ik ook even kinderachtig doen. Het woord "verstuurd" is trouwens wel goed geschreven, anoniem 17:05:43. Als je op school hebt gezeten, dan ken je vast wel 't kofschip. Daarmee leer je wanneer je een d of een t moet gebruiken.

Groetjes Karin

#3402117 Quote

ik geloof niet dat ik het helemaal met Karin eens ben, dat gaat nl. over de verleden tijd. tja, als we toch bezig zijn….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct