Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640521 De Quinny Freestyle Of De Quinny Speedi Sx

• Auteur

De Quinny Freestyle of de Quinny Speedi SX? Wij moeten binnen 2 weken beslissen en weten het niet. Gebruikerservaring iemand?

#3402317 Quote

Wij hebben de Maxi Cosi Speedi SX, maar da's volgens mij precies dezelfde als de Quinny. Superkarretje! Heel wendbaar, (relatief) lichtgewicht, compact, kan hem absoluut aanbevelen!

Succes met je keuze!
    Mirjam

#3402318 Quote

Hoi Nancy,

wij hebben de Quinny Freestyle XL comfort.
    Een absolute aanrader!!
    Hij bevalt ons supergoed.
    Enige nadeeltje wat Quinny heeft, is dat de kinderwagenbak wat aan de kleine kant is.
    Maar hun buggy inzet kan helemaal plat, dus daar kunnen ze dan naderhand zo in.

Veel succes met jullie keuze!!

Groetjes Chantal.

#3402319 Quote

wij hebben de Quinny Freestyle , en bevalt ons reuze goed , ik kan hem je aanbevelen . groetjes Janine

#3402320 Quote

Hou er rekening mee dat de quinny breder is dan de andere merken waardoor je niet altijd door gangpaden of deuropeningen in de winkel past.

#3402321 Quote

Wij hebben de Quinny freestyle en hij bevalt ons zeer goed. Hij is idd wel breed, maar ik heb nog nooit gehad dat ik niet door een deuropening kan. Door gangpaden is wel eens moeilijk, maar dan vooral bij de winkels waar ze van alles buiten de schappen zetten omdat ze een folderaanbieding hebben kruidvat trekpleister.
    Verder heb ik niets erop aan te merken…veel succes bij je keuze.
    Groetjes Renate

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3402322 Quote

Maxi cosi sx is echt een hele goede wagen.
    Succes

#3402323 Quote

Ja maar die gangpaden kom ik dus wel door met mijn bugaboo. Het is echt een typisch probleem van de quinny, hou er rekening mee bij je keus is eigenlijk alles wat ik wil zeggen.

#3402324 Quote

bugaboo is naar mijn ervaring een ideale wagen
    licht, wendbaar en makkelijk mee te nemen.
    wij zijn er ontzettend blij mee succes met je keuze

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct