hoi anoniem,
een osteopaat helpt niet alleen als je een kisskind hebt, gespannen kindjes en kindjes met spijsverteringsproblemen kunnen er sowieso baat bij hebben -ook bij een ks.
zoek er eens naar op internet, of bel een osteopaat om te vragen wat ze voor je zouden kunnen betekenen. vaak hoor je dat mensen zeggen: hadden we zoiets maar eerder gedaan.
wat betreft het huilen: kennelijk heeft hij daar behoefte aan, trek het jezelf niet aan, sommige kindjes hebben er meer behoefte aan dan anderen en bij mamaenpapa liggen troost direct, ja, logisch. Wat voor mij niet betekent dat je het niet moet willen veranderen hoor! ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt.
Er bestaan van die matrasjes waar ze niet in kunnen wegzakken/wel in doorademen. ik kan even niet op de naam komen.
Ik denk niet dat er 1 oplossing voor jullie is; hij zal moeten wennen aan het slapen op zijn eigen plek en aan niet wakker worden -misschien is er gedeeltelijk een oorzaak in spanningen en gedeeltelijk gewenning. het lijkt me goed om het cb te consulteren, dan heb je even een steuntje in de rug. Als je zoontje jonger was geweest dan had ik geroepen: inbakeren! Vraag eens na hoe dat zit bij wat oudere babys, want ook dat kan zorgen voor meer rust in de tent.