Ons dochtertje is nu 21 weken en sinds 10 weken heeft zij ook een spreidbroekje vanwege heupdysplasie. Ze heeft geen luxatie. Het gaat erg goed. Bij de constatering van de dysplasie kon ze haar beentje maar 50 graden buigen terwijl dit 90 graden moet zijn. Echter na 4 weken was dit al 70 graden, dus ze zat al mooi op de helft. Eigenlijk moesten wij in januari pas terugkomen maar de arts verzocht om in december al te komen en tevens een rontgenfoto mee te brengen. 20 december hebben we de afspraak en ik ben zeer benieuwd. Heb zelf het idee dat het heel goed gaat.
Wij zijn ook erg geschrokken toen het geconstateerd werd, maar toen ze hem kreeg en bleek dat ze er zelf geen last van had, werd het ook voor ons wat makkelijker. Inmiddels zijn we er helemaal aan gewend. Het is alleen een beetje jammer met kleding enzo. En de buitenwereld kan je ook aankijken alsof je kind een enge ziekte heeft. Maar ja daar kijken we maar doorheen.
Ik heb ook op het internet gezocht naar informatie, maar er is inderdaad weinig over te vinden.
Ik wens jullie veel succes.
Groetjes Natasja