Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640612 Te Lang Slapen Niet Goed

• Auteur

WIe kan mij helpen mijn xoontej is bijna 7 weken en slaapt vaak snachts al doro van 12 tot 7a8 uur smorgens nu zegt iemand tegen me datd at slecht is voor zijn glucose spiegel is dat waar???
    reacties graag op partygirlz85@hotmail.com

#3402777 Quote

sorry voor de spelfouten!!!

#3402778 Quote

Ik heb inderdaad ook al gehoord dat dat niet goed zou zijn omdat de suikerspiegel dan te erg zou dalen waardoor je in een coma kan geraken. Mijn kinderarts verzekerde me echter dat een normaal gezond kindje echt wel uit zichzelf wakker zou worden moest dit gebeuren. Niet dat ik daar toen niet meer ongerust over was hoor…

#3402779 Quote

Hoi

Ind een normaal gezond kindje wordt zelf wakker. Mijn dochtertje sliep vanaf 6 weken door en echt wel ruim 11 uur achter elkaar. Daarna werd ze vrolijk uit zichzelf wakker en kreeg te drinken. Het cb was het hier niet mee eens maar ik zag geen probleem. Ja het is waar als je een prematuur kindje heb gekregen of een zwak kindje dat het gevaarlijk KAN zijn, maar gewoon een goed gezond kind, geen probleem. Ik laat mijn meisje gewoon slapen als ze moe is ze zal het wel nodig hebben en ach haar vader is ook een slaapkop.

liefs linda

#3402780 Quote

die van mij ook.
    ze zijn pas bezorgd als een kind te licht van gewicht is die zijn wat gevoeliger.heerlijk dat ze doorslapen.nu slaapt ze 19u tot 8u/9u.
    als ie verder goed eet overdag,zou ik lekker laten gaan.

#3402781 Quote

Ik zou zeggen: geniet ervan! Als het kindje overdag goed eet is er niets aan de hand.

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3402782 Quote

Ja geniet ervan, het kan zo weer over zijn (na een prikje ofzo)

#3402783 Quote

Lekker door laten slapen. Mijn oudste dochtertje sliep vanaf dag 1 door (vanaf ong. 12 uur tot een uur of 6-7). De kraamhulp wilde graag dat ik haar 's nachts wakker maakte voor een voeding, maar daar ben ik na 1 nacht weer mee gestopt, de verloskundige vond het grote onzin en ik zelf eigenlijk ook.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct