Hoi Helen,
Mijn zoontje deed precies hetzelfde als jou dochtertje.
Ik heb hem ook geprobeert in te bakeren, maar hij ging er helemaal van over de rooien tot voeding uit spugen aan toe.
Ik heb vanalles geprobeert lavendel, op het hoofdkussen sprenkelen en dat soort tips die ze geven op het cb.
Niks hielp ik heb me er toen maar bij neer gelegd dat mijn zoon geen goeie slaper was.
nu is hij ruim 9 maanden en hij slaapt nog steeds erg onregelmatig, wat ik ook geprobeerd heb, zelf de 3 r's werkten niet bij hem.
nu slaapt hij nu hij meer kan ook veel beter ik denk dat hij gewoon gefrustreerd was in alles wat hij wilde en nog niet kon.
Mijn zoontje slaapt nog steeds ongeveer 2 hooguit 3 uur op een dag (overdag) en snachts slaapt hij gelukkig door.
nou succes en ga niet inbakeren als het je niet aanstaat en als je dochter er niet leuk op reageert, ga op je gevoel af en laat het nu ze nog zo jong is niet al te lang huilen een half uur laten huilen met 6 weken is erg lang! als je dochter na ongeveer 10 minuten nog niet stil is ga dan kijken en troodt haar, of ga samen met haar slapen in bed.
Groetjes een ervaren jonge moeder van 24.
kim