Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640648 Hoeveel Tandjes

• Auteur

Even nieuwsgierig hoor…
    Hoeveel tandjes heeft/had jullie kindje met 1 jaar? Mijn zoontje wordt morgen 1 jaar en hij heeft er sinds gisteren zeven. Vier boven, drie onder. Ik ben gewoon even benieuwd hoe dat bij anderen is/was met die leeftijd.

Groetjes Patricia,
    mama van een bijna jarige Justin 🙂

#3402962 Quote

ons manneke heeft er twee en hij is 11 maanden, dus hier moet nog heel wat gebeuren

#3402963 Quote

Ons ventje heeft er 8 (4 onder, vier boven)en hij wordt 3 februari 1 jaar.

Veel plezier morgen en van harte gefeliciteerd vast met Justins eerste verjaardag.

#3402964 Quote

Hoi, mijn zoontje heeft er bijna 8. Hij is 10 december 1 jaar geworden.
    Gefeliciteerd met Justins 1e verjaardag!

#3402965 Quote

Hoi, Mijn zoontje heeft er bijna 3 en is 9,5 maand.
    Nog gefeliciteerd

#3402966 Quote

Hoi, mijn dochtertje is 10 1/2 mnd en heeft 2 tandjes! Heel veel plezier op de verjaardag! Wat een mijlpaal 1 jaar.

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3402967 Quote

Ze heeft nu 4 tanden en een streepje en is bijna 15 maanden. Dus nog niet echt veel.

Had wel ook meteen een vraagje hebben jullie kinderen ook zo een spleet tussen de voortanden boven?

groetjes

#3402969 Quote

Nou, hier iets anders hoor !
    Mijn zoontje is nu 10 maanden en heeft nog NIKS !!
    'k hoop toch wel dat hij voor zijn eerste verjaardag (eind maart) tenminste één tandje heeft !! Hahaha

#3402970 Quote

Hoi,

Wolf (1-5-2004) heeft nu 6 tandjes en ook een enorme spleet ertussen….
    Groetjes,
    Lein

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct