Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640658 Doekje Voor Ogen

• Auteur

ik lees het advies om je baby een spuugdoekje voor de ogen te leggen om in te laten slapen.
    Ik probeer dit maar eh…ze maait 'm met haar armpjes/handjes of weg of voor neus en mond! halen jullie het doekje weg zodra ze slapen en leg je ht er pas voor als ze al indoezelen?

#3403014 Quote

ik lig wel eens een lappepop boven langs zijn hoofd voor als hij snachts wakker wordt.. maar hij gaat altijd slapend zijn bed in.. het was wel een tip van mijn schoonzus die met baby's op het kdv werkt

groetjes

#3403015 Quote

Ik haalde het doekje meestal weg zodra mijn zoontje sliep.

Groetjes,
    Nanda

#3403016 Quote

Je kan proberen de handjes vast te houden en te aaien als je het doekje over de oogjes legt. En als de baby slaapt hem weg halen, en ernaast leggen.

#3403017 Quote

Ik zou het niet te hard proberen, het heeft alleen maar een rustgevend effect als ze het zelf prettig vinden.

#3403018 Quote

Ik heb hier nog nooit van gehoord en dus ook nooit gedaan en mijn kinderen slapen als roosjes. En idd net wat degene boven mij zegt als ze het zelf prettig vinden dan zal het best werken en anders denk ik ook van niet.

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3403019 Quote

mischie zeur ik wel een beetje maar zijn jullie niet bang dat dat doekje over hun gezichtje valt en dat ze dan niet goed kunnen ademen groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct