Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640670 Slapen Met 5 Maanden

• Auteur

Hallo mamas
    ik heb een vraagje, onze zoon is nu ruim 5 maanden maar is nog steeds een heerlijk slapertje (wij klagen niet) zowel overdag als ' snachts. Ik vroeg me af wanneer een baby van 3 slaapjes naar 2 slaapjes per dag gaat. Onze zoon slaapt nu nog 3 keer minimaal 1 uur perdag. Ik hoor het graag.

#3403058 Quote

Ik denk dat dat heel verschillend is per kind.
    Ons meisje sliep met een maand of 8 nog 3x per dag.
    Daarna 2x 2 uur op een dag.
    En nu met 15 maanden slaapt ze nog steeds 2x per dag minimaal 1,5 uur. Wat best veel is.
    Vaak zijn ze dan al naar 1 slaapje gegaan.
    Groetjes

#3403059 Quote

HOi,

Dat verschilt écht per kind. Mijn zoontje is nu dertien maand en is nog maar net een maandje van zijn derde slaapje af. Af en toe als hij erg moe is gaat hij nog steeds voor zijn derde slaapje hoor!!

Als ze het nodig hebben kan je het ze maar beter geven. Ik ken een kindje wat zo nodig van al zijn slaapjes afgehaald moest worden en spelen ho maar. Hij werd er echt niet beter van.

Groet,
    ANgie

#3403060 Quote

Dat scheelt inderdaad per kind ons zoontje is nu 6 maanden maar als hij (en dat is al heel lang) 2x 3kwartier slaapt heeft hij echt veel geslapen!

#3403061 Quote

dank voor de reacties, ik laat hem ook lekker slapen en gun hem zijn slaap, daar groeien ze immers van.
    Grt
    Debby

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct