Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640675 Schreeuwen

• Auteur

Mijn zoontje van bijna 1 (15 februari) wil absoluut niet meer rustig blijven liggen bij het aankleden. Ook een luier verschonen is een drama. Hij begint al te krijsen als je hem neerlegt op de commode. Is dit normaal, gaat dit weer over, maar vooral: wat kan ik er op dit moment aan doen?

#3403071 Quote

Is hij misschien bang op de commode, heb je het wel eens op de grond geprobeerd? Bij mijn oudste zoontje was dit het geval.

#3403072 Quote

Heeft u al geprobeerd om hem een speeltje in zijn handen te geven? Dit leid vaak af en zo gaat het verschonen makkelijker. Maar een troost: Echt waar, het gaat over!!

#3403073 Quote

hem misschien afleiden?

als hij kan staan misschien staand verschonen.
    succes

#3403074 Quote

Streng zijn helpt bij onze zoon wel. En een speeltje geven ook.

#3403075 Quote

mijn zoontje (nu 21 maand)had dat ook ik probeerde ook een speeltje enheb geprobeerd streng te zijn mischien dat het bij die van jou helpt maar ik heb het genegeerd hoe vervelend dat ook was want een luier verschonen van een baby die niet stil wil liggen is lastig maar het ging over dus even volhouden succes ermee

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct