Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640682 Doopkleding

• Auteur

Hallo hallo,
    Ons meissie wordt over zes weken gedoopt en nu zijn we op zoek naar doopkleding. Het liefst zo'n echte doopjurk. Heeft iemand een goede tip waar we zoiets het beste kunnen kopen? (Liefst niet tweedehands)
    En aan wat voor prijs moeten we dan denken?
    Groetjes, Ilse.

#3403109 Quote

Hoi,
    Kijk maar eens op http://www.babywalz.nl
    daar staat ook doopkleding (in ieder geval in hun gids).Geen idee wat het kost.

#3403110 Quote

Bij het babypark hebben ze er een aantal (zit in Gouda en Kesteren) Ook bij Prenatal heb ik er wel eens een aantal gezien. Wat de prijs betreft, die ligt hoog boven de  €50,- Heeft niet iemand in de familie er één. Ik heb voor ons derde kindje er zelf één gemaakt van Satijn met een soort organza satijn als overjurk. Model knippie baby zomer 2004. kosten ongeveer  €10,- Misschien kan iemand hem voor je naaien.
    Succes

#3403111 Quote

Bij Duimeland hebben ze ook een aantal doopjurken.Ze zijn daar tussen de 50 en 100 euro. Maar ze zijn wel heel erg mooi.

#3403112 Quote

Ik weet niet waar je precies woont, maar als je dicht bij de duitse grens woont, zou je een keer naar Duitsland moeten gaan, want bij de C&A in Duitsland verkopen ze voordelige doopkleding.

#3403113 Quote

Hoi,
    Ik heb hem zelf gemaakt, van mij eigen trouwjurk. Lekker goedkoop en heeft nu helemaal een speciale betekenis.

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3403114 Quote

Ze hebben bij Lollypop in Eindhoven prachtige doopjurken, ze zijn niet goedkoop maar je hebt wel iets heel aparts, wij hebben voor ons dochterje een doopjurk gekocht van Dior, een plaatje! succes!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct