Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6409 Voor G En De Andere Meiden

• Auteur

sorry sorry,zou jullie woensdag al bericht geven maar werd steeds van de site afgegooid.
    nou ik heb vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger!!!!
    liefs R
    de buikpijn had bij mij wel wat te betekenen dus.
    liefs R

#2791163 Quote

van harte gefeliciteerd ik hoop dat het bij mij ook raak is volgende maand ik moet nog even wachten 8 juni moet ik pas ongi worden succes verder…

#2791164 Quote

zou ik je een persoonlijke vraag mogen stellen je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar hoelang was je bezig met proberen zwanger te worden??
    ben erg nieuwsgierig naar verhalen van mensen .

#2791165 Quote

Hoi R.

Van harte gefeliciteerd!!

Een hele fijne tijd en geniet ervan..
    Noem je nog even je symptomen?

Groetjes: Chili

#2791166 Quote

Hoi Sandra,
    Wij zijn ongeveer 9 maanden bezig geweest zwabger te raken.

Chili,mijn symptomen zijn pijnlijke tepels,moe en misselijk kan niet veel meer eten want dan wordt ik misselijk o ja en heel vaak naar de wc moeten maar hoef bijna niet te plassen wel de drang.
    liefs R
    ps als jullie nog meer willen weten vraag maar hoor vind ik niet erg

#2791167 Quote

Hoi R.

Had jij ook niet dat je op een bepaald moment dacht: het lukt nooiiiit!

Raar toch dat het eerst al die maanden niet lukt en waarom dan ineens wel he?

Heb jij als je hierop terug kijkt enig idee? heb je de laatste keer op andere dagen geklust of iets anders dan anders gedaan, kortom zit er ergens een verschil in achteraf gezien?

Nou als je nog meer weet laat maar horen/lezen
    alvast bedankt, groetjes Chili

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2791168 Quote

Van harte! Geniet er van!
    Liefs Kiki

#2791169 Quote

Gefeliciteerd jullie saampjes!!!
    Weer twee gelukkige mensen, joepie!!

liefs,
    Ank

#2791170 Quote

hoi chili,
    ja dat gevoel had ik ook dat ik gewoon niet zanger kon worden,dus was nu een hele verassing had het gevoel dat de test zoals gewoonlijk neg. zou zijn en dat ik de volgende dag weer ongi zou worden.
    we hebbengeen andere dingen gedaan we zijn er deze maand juist minder mee bezig geweest ons hoofd bij andere dingen gehad.
    ik hoop dat jullie ook snel zulk goed nieuws kunnen melden.
    liefs R

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen