Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6410 Aan Ander Anke

• Auteur

Hoi,

ik zie dat er nog een Anke op dit forum zit, dus ik noem mij voortaan Anke2, anders ontstaat er verwarring over wie nu wie is, dus bij deze.

Anke2

#2791171 Quote

Hoi Anke2

ben je nou Ank,die van de week zo vrolijk was omdat het zo lekker ging op haar werk of Anke, die in een dip zat?(ik vond het al een beetje verwarrend)

Jeanette

#2791172 Quote

amai 2 en dat we terwijl we aan 1 al meer dan genoeg hadden

#2791173 Quote

Ik kom me er maar even mee bemoeien.
    Ik ben dus ANK zonder E aan het eind. Ik had vandeweek zo'n goeie bui. Zijn er dan ook 2 Anke met een E aan het eind of was dit een vergissing???

ANK

#2791174 Quote

Hoi, ik ben anke met de e aan het einde, die in een dip zat en die anke2 is denk ik iemand die hier nieuw is???? Liefs, Anke. (PS hahahaha wat een leuke zeg van die amai….kon je nix originelers verzinnen????)

#2791175 Quote

jawel mar ik wil het nog wel wat netjes houden hoor

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2791176 Quote

Hoi Dames,

Ik ben NIET Ank en ook niet Anke, maar vanaf gisteren Anke2. Verder ben ik niet nieuw op dit forum, maar had het waarschijnlijk pas laat in de gaten dat er meerdere naamgenootjes ronddwalen op dit forum.

De groeten van Anke2.

#2791177 Quote

hallo naamgenoten dan zal ik mezelf maar anke 3 noemen. Ook druk bezig met zwanger worden en 26 mei NOD

groetjes en succes allemaal

#2791178 Quote

Dan blijf ik (happy) gewoon maar Ank zonder e!!!

Doei,
    Ank

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen