Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6411 Helaas

• Auteur

Dames helaas…….

Vanmorgen ongi geworden!!! Dikke shit…en andere scheldwoorden volgden.

We gaan helaas weer naar een volgende ronde. Ronde 5.
    Ik begin een beetje moedeloos te worden en merk dat ik er ook te veel mee bezig ben de laatste tijd. Ronde 5 gaan we nu in en ik baal ontzettend. Ik voel me KUT en heb last van flinke ongi klachten.

Ik had weer het idee dat het goed zat deze maand. (zoals ik al vaker heb gehad). Helaas gaat onze wens voor januari 05 niet in vervulling en hopen op maand februari. Dan ben ik zelf jarig en zou ook wel graag een vissen kindje willen hebben. Dus wie weet krijg ik een leuk verjaardagskadootje.

Ik denk dat ik jullie even een tijdje met rust ga laten. Ik moet het echt wat meer van me af gaan zetten want ik wordt een beetje gek van mezelf. Ik vind het aan een kant jammer dat ik jullie niet kan helpen met jullie onzekerheden en natuurlijk ook goed nieuws. Maar ik moet even aan mezelf denken. Jullie lezen vanzelf wel weer wanneer ik het weer even niet kan laten om hier weer even te zijn.
    Heel veel geluk en succes met alles en natuurlijk zien jullie me zekers terug.

Ik ga jullie missen!!

Liefs Bibi.

#2791180 Quote

Lieve bibi,

wat een domper voor je, probeer wel positief te blijven hoor.

we gaan gewoon voor de feb-moeders, toch?

liefs en tot snel, jeanette

#2791181 Quote

Hee Bibi, wat jammer joh! Ik hoop dat je dit berichtje nog even leest, ik denk aan je en duim voor je volgende ronde hoor!

Heel veel sterkte, liefs, el.

#2791182 Quote

heel veel succes en ik hoop echt dat je zo'n mooi verjaardags cadeautje krijgt!!! ik hoop dan zelf ook zo'n mooi cadeautje te krijgen maarja dat is nog even afwachten succes en probeer er niet te veel mee bezig te zijn dan zul je zien dat het lukt!! succes

#2791183 Quote

wij gaan uw gezeur absolut niet missen

#2791184 Quote

Hoi Bibi,

Echt klote voor je joh!! De teleurstelling word iedere maand groter he??? Ik hoop dat de volgende ronde raak is voor jullie!!!!

Liefs moi xxxx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2791185 Quote

Hoi Bibi

Echt niet leuk voor je. Nou ik hoop dat je de moed nog hebt en gewoon doorgaat. Veel veel succes en misschien is het inderdaad goed om even tijd voor jezelf te nemen.

xxx Janna Nienke

#2791186 Quote

Hoi Bibi,

Wat balen meid! We weten hier allemaal hoe je je voelt en ik snap ook heel goed dat je even wat meer afstand wil nemen. Ik heb het ook geprobeerd, maar het is me niet gelukt. Ik vond het hier toch te gezellig (op van die rare anoniemen na dan).
    Ik zal je missen Bibi!
    Veel succes en ik hoop dat het volgende maand hartstikke raak is, liefs Kiki

#2791187 Quote

Hoi Bibi,
    Inderdaad KUT, soms is er gewoon geen passend woord voor te vinden en voel je alleen even KUT.

Ik zal zeker aan je blijven denken en begrijp heel goed dat je even afstand gaat nemen. Je bent er natuurlijk op deze manier wel erg veel mee bezig.
    Maar als je een keer wilt spuien dan kan dat natuurlijk wel gewoon, dan kan je het maar gewoon weer even kwijt zijn.

Nou meid, doe het rustig aan en we 'spreken' elkaar vast wel weer.

Dikke knuffel,
    Ank

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen