Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6440 Raak

• Auteur

Hoi meiden, ik ben aan de ene kant heel blij met mijn goede nieuws en aan de andere kant weer wat sneu. Ik heb vanmorgen een kruidvat test gedaan en deze was positief, voor de zekerheid vanmiddag nog een etos test gedaan en toch weer positief. Ik ben toch echt zwanger. Het is wel onwerkelijk hoor. Ik heb alleen zere borsten en donderdag niet ongi geworden, wel een week voor mijn ongi wat bruin spul verloren 2 keer. Ik ga dinsdag maar naar mijn huisarts. Als het goed is ben ik eind januari uitgerekend.
    Ben sinds januari 2004 gestopt met de pil.
    Aan iedereen die ook zwanger is gefeliciteerd en tegen de anderen wil ik zeggen hou je taai en voor jullie komt er ook een dag.

Groetjes Freddy

#2791258 Quote

Wat fijn joh, gefeliciteerd! Wat zul jij je blij voelen. Mag ik je alvast uitnodigen op het jan. forum? Ik ben daar zelf sinds 2 dagen ook te vinden.
    Doei, Marijke

#2791259 Quote

Onwijs gefeliciteerd!!!!!!!!!!
    Geniet ervan!

Groetjes Frederique

#2791260 Quote

Gefeliciteerd!!

Groetjes:Chili

#2791261 Quote

Hoi Freddy,

Van harte joh! Hartstikke goed, ga er maar flink van genieten!

Liefs Kiki

#2791262 Quote

van harte gefeliciflapstaart, het januari forum zal ik waarschijnlijk niet halen, dus wens ik je een fijne zwangerschap toe

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2791263 Quote

Hallo Freddy.

Van harte gefeliciteerd. Geniet van de zwangerschap en ook straks van dat kleine wondertje wat er uit komt.

Groetjes Janna Nienke

#2791264 Quote

Van harte Freddy, ga er lekker van genieten! (En duim voor de rest van ons, haha!)

Groetjes,
    Gea

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen