Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

655213 Vernauwde Aorta En Medicijnen

• Auteur

Hallo,

Mijn zoontje van 1 is geboren met een vernauwing in zijn aorta en tevens heeft hij een tengere aorta. Toen hij geboren is in juli 2004 was er eerst sprake van operen in november! maar omdat zijn linker kamer het prima aankon ( buiten zijn extreme hoge bloeddruk in z'n hoofd en beide armen 140- 90 ( normaal= 100-50) stelde het umcg het wel tot 4 keer uit. De reden was omdat de leeftijd om te opereren tussen 9 maand en een jaar het beste was om zo min mogelijk kans te hebben op een dottering. Hij heeft in dat jaar 3 keer een week in het ziekenhuis gelegen mer het RS-virus, doordat zijn lichaam zo veel energie in die aorta moest steken, bleef zijn gezondheids toestand veel achter. Hij was 3 maanden en toen moest ik 3 keer op een dag puffen met ventolin en flexotide en heb dat gedaan tot de operatie.Hij is op 7 september j.l. geopereerd en er goed uitgekomen ( dankzij 2 weken vakantie in frankrijk, doordat de lucht daar zo droog is was de benauwdheid compleet weg) een week na de vakantie is hij geopereerd.Hij heeft een litteken vanaf zijn tepel naar de ruggegraad! Door de beademings slang is hij weer benauwd en verkouden gewordenm maar ik hoop dat dit een van de laatste keren is met puffen en hij nou eindelijk aan kan sterken en zich kan gaan concentreren op kruipen en lopen.Nou is mijn vraag:
    – wie gebruikt ook deze pufjes en zijn er nog lotgenoten die dit hebben ondergaan? kunnen jullie er wat over vertellen en willen jullie het kwijt…… graag….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct