Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

;-( & ;-)

• Auteur

Nou zeg wat een balkonstunt mijn God tja dat wil je liever niet aan je kids laten zien,….maar het probleem is goed opgelost begrijp ik.

Hier heel de dag geklusserdeklust, eindelijk had ik het goede schuurpapier gevonden om ook de salontafel aan te pakken en te whitewashen en Ed,…..nou die heeft een aantal muren in de marmoleum gezet (jaja het moet op de grond maar bij ons dus ook aan de wand) en weet je menige potloodtekeningen kunnen zo verwijderd worden hahaha hoewel ik er achter ben dat op wit geverfde muren schuurmiddel ook lekker werkt hahahahaha.

de dames hebben net weer een kartonnen boekje gesloopt, lekker dubbelvouwen en dan je tanden erin grrrrrrrrrr mijn kids kunnen niet alleen zijn met boekjes dus als je ergens van af wilt dan laat je ze het mee naar hun kamer nemen, vandaar dat ze hun nette boekjes alleen met mama/papa mogen lezen (en zelfs dat gaat moeilijk) dus voorlezen is bij ons nog geen dagelijks gebeuren (heb zo'n hekel aan ruzie tussen de dames).

Morgen 2 verjaardagen dus we zijn weer op weg (familie woont 130km verder).

Nou fijn weekend allemaal nog, ik ga nog even schoenen vullen, doeg Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct