Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoi

• Auteur

Getsie, wat een eng bericht zeg Ellen.
    Hebben M en J haar ook zien hangen? Nee, toch hoop ik, moet weer even denken aan al die verhalen na een hoofddoekje wat een kind keihard sloeg.
    (sorry meelezers, niet rasistisch bedoeld, maar verwijzend naar een eerder verhaal….).
    En Marco papa, dat klinkt wel heel erg goed. Weet je ik wordt gewoon happy van dat soort berichtjes, ik vind dit allemaal zo gaaf voor jou en je kids!
    En ik hoop dat jullie een waanzinnig gezellige decembermaand tegemoet gaan, even de schade van vorig jaar inhalen 🙂
    Jacky, wat vind jij van een uitje naar Ouwenhands dierenpark?
    Hopelijk ook een geslaagd idee?
    Ellen, ik kan in ieder geval wel zorgen dat ik 2 bonnetjes van de Liga extra heb, dan kan jij ook gewoon met 50% korting naar binnen. Hier knagen we die Liga wel weg hoor, hihi.
    Angelina, is het wasgoed nog een beetje schoon geworden? Ik kan me nog een keertje herinneren dat Michelle net een nieuwe broek aan had en ook bij een glijbaan op een speelveldje struikelde en midden in de HONDENPOEP viel. Getverdegetver. Ik was in staat om de broek zo in de vuilnisbak te mikken, stinken dat het deed! En kwaad dat ik op zo'n moment op alle hondenbezitters ben. Die hond kan er ook niets aan doen dat hij daar wordt uitgelaten, maar de hondenbezitters kunnen toch wel de troep in een zakje meenemen, of de hond gewoon ergens anders uitlaten.
    Ook vlak bij de PSZ van Y+M ligt heel veel poep op straat. Michelle loopt nu al voorop om elk hoopje aan te wijzen en dat we daar dan vooral met een grote bocht omheen moeten lopen.
    Gisteren vierde ik nog mijn verlate verjaardag en tevens housewarming voor vrienden. Ik had sate gehaald bij de toko en Michelle wilde op een gegeven moment ook sate. Dus wij haar met een bordje en stokje op een stoel geparkeerd en met een schuin oog in de gaten houden of er geen ogen zouden worden uitgeprikt, maar warempel als een volleerd sate-eter ging het hele stokje naar binnen (het vlees op het stokje wel te verstaan…..). En ze vond het lekker. Dus dat kunnen we vaker eten, hiephoi.
    Met Michelle zijn we ook drukdoende om haar zindelijk te krijgen. Ze wil zelf heel graag een onderbroek aan, maar ze vergeet soms gewoon naar het toilet te gaan. Ze is ook al 2 keer naar school geweest met onderbroek en dat ging prima. Ook de poepjes op het toilet zijn al een paar keer goed gegaan, dus hopelijk is ze binnenkort ook helemaal droog.
    Vrijdagmiddag met poes naar de dierenarts geweest. Moest voor d'r jaarlijkse prikjes. Y+M ook meegenomen en die vonden het maar wat interressant.
    Thuis kreeg Mickey nog een paar "prikjes" extra van Y+M met het spuitje uit hun dokterssetje.

Ik ga zo eten maken.

Groetjes, Siepie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct