Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Test

• Auteur

Sjonge, da's heftig, zo'n bungelende dame aan het balkon!

Eigelijk heb ik niks te melden, het kachelt hier rustig (of moet ik heftig zeggen, is misschien meer van toepassing) door.
    Maurice heeft vanmorgen de jongens onderschept, heeft ze benedenvoor de tv geparkeerd en is om 10.00 uur zachtjes naar de overdekte speeltuinvertrokken. En deze luiaard deed om 12.30 haar luikjes open! Ik zal het nodig gehad hebben, hihi.
    De rest vande week heb ik het nietmeer over die bebaarde ouwe man gehad en prompt sliepen de jongens weer braaf in 's avonds. Ik zie enige verbanden.
    Gister was de grijsaard op het winkelcentrum met zijn zwarte gevolg en Noah vond het helemaal fantastisch! Sem daanentegen kroop zowat in me en de andere kant van het winkelcentrum was nog te dicht bij! Hij stond om een hoekje naar Baardmans te gluren en kwam tot de schrikbarende ontdekking dat ie vanachter die plantenbak waar hij zich verscholen had nog steeds een rooie puntmuts kon zien; PANIEK!!!!
    Noah gaf lief een handje en kreeg wat noodjes van zijn knecht. Op een gegeven moment heeft Maurice de angsthaas van me overgenomen en kreeg hem zowaar zover dat ie contact durfde te leggen met de gulle bejaarde. Sterker nog, op een gegeven moment was ie samen met Noah liedjes voorhem aan het zingen en kon hij er geen genoeg van krijgen. En daar ben ik maar wat blij om want uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie op zijn verjaardag ook ons huisje aan doet met zijn 6 pieten. Ik ben nu wel weer hoopvol, haha! Ook is he tinderdaad Sem die 's nachts aanstichter was tot wangedrag, zo ook weer afgelopen nacht. Nou, okay, ik overdrijf nu een beetje, maar hij is "toevallig" wel 2 keer wakker geweest, roepend om zijn moesje. Toeval?
    Afgelopen week met 4 collega's naar MamaMia geweest. Ik kan je verzekeren; dat is dubbel en dwars zijn geld waard, wat een feest!!! Ik had niet gedacht dat het zo leuk zou zijn, de vertalingen zo geweldig en ook al heb ik niks met Abba, het was in een woord SUPER!!! Een regelrechte aanrader!
    En zoals ik al zei…verder niks te melden!
    Angelina; mijn jongens zijn ook nog steeds gek op boekjes verslinden. Nu niet meer met hun tanden, maar scheuren en breken bevalt ook prima!
    Succes met klussen, je bent lekker bezig! Alles goed met de kersverse tweeling?

TOedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct