Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ja dus

• Auteur

Nou hoe gaat het dan met iedereen? Ouwehands is wat mij betreft ook wel haalbaar en heb ook nog een pak Liga staan, maar ik heb ook een onverwachte meevaller dus daar zal ik het entreegeld wel van opzij zetten. Kon in november 2001 intekenen op opties van de "baas" maar daar ik toen net gekeizersneed was, stond mijn hoofd daar niet naar, dus ik had het terzijde geschoven en nooit meer aan gedacht. Nu bleek vrijdag dat ik toch nog mee kon doen, joeppieeee. Nou ja, alles wat je krijgt is meegenomen nietwaar? Ik had zelf de gedachte van stom maar eigen schuld dikke bult had ik maar enzovoort dus nu is elk bedrag extra. Weet niet om hoeveel het gaat, heb wel een idee maar dat ga ik natuurlijk niet hier vertellen, ben niet gek he. Ondertussen kreeg ik zaterdagochtend een telefoontje dat mijn tante was overleden, toch redelijk plotseling, de avond ervoor lag ik in bed, ja dat gebeurt ook mij wel eens ja, en toen dacht ik dus: "moet ik nou mijn etentje met Norma afzeggen morgen als Tante Rie dood gaat? Nou ja, laat ik maar gewoon wel gaan". De ochtend erop dus dat telefoontje, pfff daar hou ik dus niet van, griezelig gewoon, maar ja ik was dus al voorbereid.
    Ben dus maar wel uitgegaan want ik was er zo enorm aan toe. Lekker bij de Griek, oude kennis/vriend van me, heerlijk gegeten, gedronken geohaat en zelfs nog een paar pafkes gedaan, met drank op smaakt dat redelijk. Maar ach, gebeurt niet vaak dus raak niet meer verslaafd denk ik zo. En de volgende ochtend mocht ook ik blijven liggen, ze hebben wel even op bed Clifford gekeken en pap gegeten, maar daarna exit met richard en ik weer tukken, dacht dat het niet ging lukken maar om half elf werd ik weer wakker en toen dacht ik zal ik eruit gaan? Niet dus, tegen half twaalf weer een poging gewaagd en dat lukte. Wat een genot, voor het eerst in twee jaar weer eens uitgeslapen! 's Middags bijeenkomst bij mij thuis met mijn familie over tante, advertentie etc. Donderdag is de mis en de crematie dus mot ik vrij nemen, jammer, had woensdag prettiger gevonden maar niets aan te doen, mensen sterven niet wanneer het ons uitkomt en het schijnt druk te zijn duss..
    Ben inmiddels zeker 12 stuks kleding kwijt waaronder 4 of 5 setjes. Gaat de goede kant op, maar moet dus dat wat nog niet weg is opnieuw erop zetten want anders kost het geld, het staat nu onderaan dus dat schiet niet op.
    Vanavond maar weer aan de bak. Bah.
    Nu jullie maar weer, heb 4 dagen niets gepost dus vandaar de lengte.
    Oh, de Glorix aangeschaft en gebruikt maar de spinazievlek op Emilia d'r broek zit er nog steeds, waarschijnlijk was de inwerktijd te kort, ga het nog eens proberen.

Groeten van Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct