Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

van alles

• Auteur

Ja, is dat even een cadeau>? Uitslapen, wat zroeger zo gewoon was is nu een bijzonderheid! Je kon je toch ook absoluut geen voorstelling maken hoe het zou zijn met je kleintjes? Nou, zo dus, haha!
    Mijn zus heeft ze vanmorgen een paar uur geleased, heerlijk! Ze woont niet echt in de buurt en heeft geen eigen vervoer en ik niet mijn favoriet dus ik zoek haar ook neit zo vaak op. Nou is ze toevallig wel helemaal debiel van kinderen en zo kwam het dan dat ze op verzoek ze een ochtendje bij zich had. VOor mij een hoop heen en weer gerij maar ach, voor de onderlinge verstandhoudingen kan het geen kwaad.
    Had ik jullie al verteld van de piercing van haar zoon (Roel)?
    Vorige week zijn we naar zus geweest en op weg daar naar toe zei Sem "Roel is een gek mannetje". Dat soort gesprekken wil ik nog neit hebben met mijn 3 jarige zoon en heb hem gezegd dat ik dat niet meer wilhoren. Toen werd het omgebogen in dat hij Roel niet lief vind. Okay, dat mag je vinden, waarom is me geheel onduidelijk.
    Bij zus thuis hebben ze zich inderdaad niet met hem bemoeid en keken alleen maar. Op weg naar huis vroeg Noah;"hoe heet de broer van Roel ook al weer'? "Camin" antwoorde ik. "Ja, Camin is mijn vriend, en Anneke ook, Roel niet, die is niet lief". Ik was wederom verbaast over zijn stelligheid en vroeg waarom hij Roel dan niet lief vind (hij vind iedeeen altijd lief, Roel is de eerste met een negatief predicaat). "Roel heeft een grijze tand in zijn kin"! Een piercing dus. "ja, piercing, dat vind ik eng" voegde Noah er ten overvloede aan toe.
    Niet te geloven he? Ik stond echt paf van de wijsheid, met zijn beperkte taalgebruik dat hij probeerde te vertellen wat er dan met Roel is wat hem niet aan staat.
    Oeps…ik geloof dat er nu een gruwelijk waterballet is aan het ontstaan.
    Even ingrijpen!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct