Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Van Alles

• Auteur

Trudy, gecondoleerd met het verlies…

Sint: sja, het maakt zo'n indruk, heb het dus maar overgeslagen, gelukkig, de goedheiligman moet zichzelf maar eens een klokkie geven, ik begrijp van een vriendin met kleine kinderen dat ie anderhalf uur te laat was….!

Wat knap, Sjak, dat Noah en Sem hun voorleuren zo helder hebben, en dat ze kunnen aangeven wát ze nge of niet leuk vinden. Wauw!

Badkamervloer: Na enig experimenteren modder ik weer aan in het babybadje. Los van de inmiddels gesloopte doucheslang; zeil op de vloer is ondanks verwoede kit-pogingen ellende; spekglad (anti-slip, jaja…) en er komt toch nog water onder… Stel je de ellende voor, schimmels en stank, het past allemaal niet met twee kinderen en een ouder en een wasmachine en een droger, drama ruzie vechten, dan maar de ouderwetse manier…?

Oh en wat ben ik een tut; als ik een kind in bad heb zitten neem ik nog geeneens de telefoon op al ligt ie ernaast op de kast, ik doe de deur niet open, ik verzet geen poot zolang er een laagje water in de buurt is…???? Da's zo mooi aan de douche, heb ook geen stop voor het putje, maar ja, die ravage…??

Verder wat te melden? Sja, een heeeerlijk wekend in goed gezelschap gehad, lekkere boswandelingen met de modder tot in hun oren haha (Ariël Color lukt nog steeds zonder glorix hihi), maar M&J begrijpen er geen bal van waarom ie niet gewoon blijft, ze vragen het zelfs….???

Uuh, ja maar, de theorie was toch: met kinderen moet je rustig aan doen? Alleen, deze twee snappen er geen hout van waarom we niet gewoon dat doen waar we alle 4 gelukkig van worden? Oeps 🙂

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct