Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uitje

• Auteur

Oja, Siep, jij vroeg me wat ik van het dierenpark vond.
    Persoonlijk geniet het zeker niet mijn voorkeur maar als iedereen er opgetogen over is ga ik niet dwars liggen.
    Ik zie zelf nog al wat obstakels. Zoals Angelina al zei; je rent het merendeel van de tijd achter je kinderen aan.
    Mijn insteek is dat ik het leuk vind jullie in het echt te zien en te spreken en daarom zou ik een lokatie zoeken die wat beslotener is zodat de kinderen niet al te veel kanten kunnen uit schieten. Het gaat mij niet om het uitje an sich, ik heb uitjes (en dierentuinen) genoeg. Het gaat me om jullie, en natuurlijk ook om de kinderen in het echt te zien. Maar mijn kroost kennende, plassen, vijvers, hekken, aarde, struiken en andere onbegaanbare paden…zeer aantrekkelijk.
    Dan, wat nou als het slecht weer is?
    Afijn. Misschien nog wat stof tot nadenken. Maar, nogmaals, als niemand de leeuwen en beren ziet die ik op mijn netvlies heb staan dan rest ik my case!!!!!

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct