Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kerst

• Auteur

Ik heb alles in huis om het deze keer vlekkeloos te laten verlopen. Boom van vorig jaar doet het in mijn beleving nog prima (of iemand moet bijvoorbeeld de piek zoek hebben gemaakt…(ik noem geen namen!) Lichtjes op voorraad, daar kan het ook niet aan liggen. Schoonouders ga ik voortijdig aan de tand voelen wat de plannen zijn qua keerstgeschenken. Ik voorspel jullie op voorhand dat zo voor dit gelukkige, overcomplete (behalve op schoenen gebied dan) gezin aan komen draven met een of ander electrisch apparaat wat nog in hun ogen in ons huishouden ontbreekt. Tot op heden zijn wij verrat met een Prinses bakplaat (inmiddels versierd met heus spinnenrag) Ook al eens een gourmetset gekregen (hadden we al, maar goed, bij veel eters eens in de 6 jaar altijd handig)en vorig jaar een tostiapparaat. Ook die hadden we al maar niet eentje waar je hambugers, poffertjes en wafels in kan mikken. Nou hebben ze die ook kant en klaar, ook best lekker en vooral; errug handig. Maargoed. Op ons trouwen heb ik de cruciale fout gemaakt hartelijk te bedanken voor de electrische BBQ, dat heeft bijna tot een familiare breuk geleid en da's weer zielig voor de kinderen want vreemd genoeg vinden die Opa en Oma helemaal tegek.
    Dussssssssss, niets staat een vlekkeloze kerst in de weg, toch?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct