Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

huhhh

• Auteur

eerste reactie huhhhh wat weet je van mijn dochters namen (zijn niet gedoopt hoor) en toen viel het kwartje pas hahahaha aangezien ik maar van 2 van jullie een adres heb weten te traceren is daar dus een kerstkaart naar toe gegaan, voor jullie natuurlijk ook allemaal fijne feestdagen en een happy nieuwjaar en mochten jullie ook een kaartje willen mail je gewoon even je adres door hahaha.
    tja die namen even voor trudy, eva en francisca,…..Julia Hope en Noa Jade na lang doktoren waren we natuurlijk zo blij dat het in de namen terug is gekomen hope=haha hoop en jade= geluk en bij julia is het dan nog zo dat we eerst in de Julistraat woonde en nu in de Hoopstraat jajaja het blijft leuk hihi.

ook ik vind Amalia helemaaaaaaaaaaaal niets Amilia had zachter geklonken net als bij Emilia klinkt liever en niet zo snauwerig, op het andere forum had iemand al aangegeven dat Amalia een naam voor een boze stiefzuster was [oeps] ach wie weet zal het wel gaan wennen en de ouders moeten het natuurlijk mooi vinden dat is genoeg.

ook ik ken dat snauwen tegen mijn kids maar al te goed, soms lijk ik net zo'n viswijf terwijl ik dat helemaal niet wil, maar ze luisteren gewoon niet als je uit wil leggen waarom ze iets niet mogen doen, Noa werd om 5.30uur wakker (tja Ed stond onder de douche)en ging huilen ik kijken nou ze was dus klaar met slapen ik laten zien dat het nog heel donker buiten was en dat mama ook nog wilde slapen, kind in bed en deur weer dicht wheeeeeeeee weer huilen ik naar het toilet gaat ze het licht aan doen dus ik zeg Noa licht uit nee gillen joh nou dan weet ik het ook allemaal niet meer ik weer troosten en uitleggen, deur dicht en naar bed, ze heeft nog even gehuild en ligt nu dus nog met zuslief te tukken,…..mensen die zeggen dat kinderen alleen maar leuk zijn die geloof ik niet eens meer.
    soms voelt het dubbel 4jaar lang gedoktert en nu boos zijn op je kids ja ze zijn ook gewone kinderen en geen heilige maar vroeger dacht je toch nou dat zal ik nooit doen oke slaan doe ik niet en mensen die dat in het openbaar doen keur ik nog steeds af dat kan naar mijn idee niet daarentegen staan ze vaak op de gang voor ongewenst gedrag en op straat negeer ik ze en dan lopen ze huilend achter me aan en waait het snel over,….ach ja het zijn tropenjaren hahaha maar er gebeuren ook leuke dingen gelukkig denk maar zo dat de kids zich goed ontwikkelen en het er allmaal bij hoort hihi het is weer vrijdag gelukkig dus morgen weer gedeelde zorgtaken,…

nou ik ga wassen dus doeg Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct