Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geduld@#$%^&*() :-))

• Auteur

Hiep hiep hoera, ik vóél me soms boze Stiefmoedere Amalia (die houden we erin? hihi), ik heb ze vanmorgen zo staan uitvloeken dat ik me te pletter schaam, en ze deden geeneend iets echt ergs. Ik kan er alleen niet tegen als het vreettijd is, we 'samen' (ahum…) hebben opgeruimd, ik de een in de stoel hijs, de ander dan doodleuk een krat lego omkeilt…. Sjeeeezus wat was ik boos…

Ben veel te moe, eigen schuld dikke bult, vanavond vroeg naar bed, wat er ook gebeurt ant dit gaat zo niet… Maar o o o wat een zaligheid om te horn dta ik niet de enige ben die haar kind de stoep op sleurt/scheldt hihi, dreigt met lopen of zitten anders is het AFGELOPEN etc. 🙂

Wil violgende week de kerstboom gaan neerzetten, zal ik 'm maar aan het plafind hangen of zo… Want ook dat wordt vast een drama….

Ook ik haat deze kant van mezelf, ben zo dol op ze, hou zo veel van ze, en wordt zo stapelidioot en knettergestoord van ze soms….???

Gedeelde zorgtaken: Marco, hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met die spullen, en blijven jij! O nee, hij si geen kind haha 🙂 Ach ja, alle sop zijn tijd, de eerste maand was heftig, elkaar heeeeel intensiep leren kenne, is heerlijk mar duidelijk doodvermoeiend. Klinkt het raar al sik zeg dat ik het gevoel heb dat het voor iedereen rustiger is als ie hier gewoon blijft? Duidelijker voor de kids, ik weet waar ik op kan rekenen, en hij hoeft niet meer 'uit logeren', want zo voelt ie het als ie naar huis gaat…??

Archchchh, tis weer wakker… Gelukkig maar want ze zijn naast onmogelijk ook vooral erg LIEF! Die smoeltjes toen ze vanmorgen de twinkelende kerstverlichting op het belkon zagen… 🙂

OK, soptijd (uitggleden onder de douche vorige, week, met geen stok de badkamer meer in te krijgen, zucht), en dan maar naar de dierentuin, tis redelijk droog, kunnen ze uitrazen…?

ToedelzzZZZzzzZZZzzzz (I wish…!)

Ellen

PS: besnijden: eerst die antibiotica afwrken; heeft ie dan nog pijn dan komt de doorverwijzing naar de uroloog, die de boel mag inplannen….?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct