Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hehe

• Auteur

oh heerlijk wat een herkenning. Ook ik ben met regelmaat de boze mamma. Erger me eerst helemaal scheel a/d kids en daar na aan mezelf.
    En het prinsessennaampje, nee ook niet mijn keuze. Hier in de straat woont een Amalia, maar dan met de klemtoon op de i, en dat is wel een schat van een meid, dus dan valt de naam wel weer mee
    we zijn net nog ff naar het hospitaal geweest, gesprek met henk z'n arts. Hij denkt nog steeds dat het crohn is, maar henk reageert dus niet op de medicijnen. Dus hij krijgt nu andere prednison. Er zit een vernauwing tussen dunne en dikke darm (wel intreaant hoor, de foto's gezien en een filmpie van de CT, er was alleen geen popcorn en cola bij hahahahaha). Het kan nog twee andere dingen zijn, een bacteriehaard achter de vernauwing. Dat is onzichtbaar omdat hij er niet door kwam. Dus volgende week woensdag krijgt henk een lactose test, omdat na te gaan. En het zou toch nog een of andere vorm van kanker kunnen zijn, maar de arts sluit het al bijna uit omdat dat vrijwel nooit voorkomt en dan allen nog bij hele oude mensen.
    Maar goed, dus toch nog een echo, maandag over een week. En als de prednison nu dus weer niet werkt gaat de beste man snijden. Hoppekee weg met dat ellendige stuk darm!
    was wel heel verhelderend en prettig gesprek, we zijn er bijna een uur geweest!!!!!!
    Nu ja zal m'n kroost gaan vermaken op deze lange vrijdagmiddag
    toedels
    Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct