Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

de rest

• Auteur

Nou, die man is op zolder de droger aan het repareren, en in de tussentijd hebben ze er even een stuk of 10 ballen e.d. uitgerost, en 4 stuks dus echt naar zijn mallemoer geholpen, de touwtjes eraf dus niet meer te repareren, lang leve kinderen!
    Mag wel extra versiering gaan kopen, snik.
    En het begon vanmorgen al zo veelbelovend, not! Ik was het om 7.17 uur al spuugzat. Gejank, gezeur overal aan zitten, bwaaaahhhh.
    Maar ja, ze zijn nog zo onschuldig he?!
    Nu even een glitterster uit Jo zijn mond verwijderd, blijkt toch iets van papier te zijn met folie en glitters, heel geinig maar nu voor altijd exit.
    In de tijd dat ik bovenstaande regel had getypt lagen er alweer twee ballen uit ik denk dat ik het maar opgeef. Hoe houden jullie de kinderen bij de kerstboom weg?
    Gewoon de boom buiten zetten??????
    Hier word ik dus compleet gestoord van, ze hangen er nu dus in, jammer dat ik geen webcam heb, even een fotootje scoren maar.
    Had een leuk beertje op een schommel aan een lange veer, heel poepig, is nu ook overleden.
    Jo gooide vanmorgen met zo'n koele blik wat kerstberen in de boom, vond hij dus errug leuk, hij wil nu bob kijken op de computer dus ik verdwijn maar weer even.

Dag meisjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct