Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tijgetje

• Auteur

Aaahhh,
    Net terug uit de dierentuin (zonnig, droog en gruwelijk koud), waar de twee witte babytijgertjes buiten waren.. Voo rhet ram stond een terriertje en die waren met mekaar aan het spelen… LIEIEIEIEIEF!!!

M&J helemaal onder de indruk..!

En wat me nou toch gebeurde? Ik mopperde wattegen Michae, mijn weglopertje: 'goed bij mama blijven, anders moet je polsbandje om!' Steken ze allebei een handje op, lachend: 'mama, pojbanju ja!!' Gossie, aan een ruime meter elastiek is dus nog steeds gewoon lekker overzichtelijk & duidelijk… Ze bleven ook een stuk gezelliger en socialer en slapen nu als roosjes…? Sjee. Tis ze toch allemal wat veel denk ik?

Maar, tijgetjes zijn leuk!

Trudy hou vol meid…. Lekker van je af schelden mág, daar zijn we voor?? Doe ik ook vaak met heeeel veeeeel plezier!

Hoewel, tegenwoordig… Ik wordt echt heel saai, en zo vreselijk gelukkig met vent & kids, het past allemaal precies bij mekaar, sjeeeeeeeeempie, ik kan er maar niet over uit. En elke dag gaat het nóg beter…

Waar M&J in het begin giechelig deden over 'Mama, Marco papa??' vragen ze het me nu zachtje, als ik alleen ben met ze, op een bloedserieuze toon. Als ik ze dan waar hij bij is vrag: Wat wou je Marco nou vragen? worden ze stilletje sen doen hun mond niet open.

Kortom, ze beseffen ineens de waarde van het concept Papa… Maar laat ze, er zelf maar mee komen, ze weten dat hij van mij Extra Papa mag zijn voor hen. En hij wil niets liever.Maar laten ze dat maar met elkaar uitvogelen, in hun eigen tempo? Maar wat een rust, wat een heerlijk veilig & vertrouwd gevoel, en wat krijg ik een brok in mijn keel als ik terugdenk aan de feestdagen an vorig jaar…

M&J hebben het zoooooo verdiend?

Toedels, Ellen :-))))))))

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct