Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

One of those days…??!

• Auteur

Aaaaarch,

Ook naar de dierentuin hielp niet, ze zijn gewoon niet te harden… Kleren zellufaan doen en vooral UIT… Overal… Hoe koud het ook is… En owee als ik ze tegenhou, forget it.

Dwars en vernielzuchtig; vanmiddag 4 politieautoosin 1 grote zwaaai voor hun ogen in de vuilnisbak gekwakt; en maar meppen en stampen met en op die dingen, gek he dat ze stuk gaan. Kijk zélf maar wat er dan gebeurt, want neeeeeeeeeee, mama kan niet alles maken! Ben me daar gek zeg, tjeeeeeezus…?

Oef. Ze zijn echt heel lief, maar heb vandaag nu al 5 keer een kind op de gag geparkeerd, twee verschrikte tikken uitgedeeld (Schoenmaat 25 in mijn oogbij verluieren, sja daar schrik ik van en daar reageer ik op…?), ben ze zooooooo zat…

Ze liggen nu sinds een dik half uur in bed, slapen niet, heb net braaf gedweild en andere huiselijke plichten volbracht, en ga NU een bak koffie nemen. Daarna mogen zij weer. Maar NU is het even tijd voor MIJ…!!!! Pffffft…

Godzijdank maft het 's nachts als roosjes, er is hoop, de helft van een etmaal is het te overzien, jammer dat ik van die twaalf uur er zelf ook een stuk of zeven maf, wat zóóóónde haha :-))

Grrrrrrrrrrrrrommende toedels 😉

Ellen

PS: Trudy waar zit je? Wat ben je stil, ben ik niet van je gewend?

PS2: Zaterdag nieuwe CV als het goed is! Zal wel een puinbak worden, maar een warme douche die ook warm blijft is ook wel errug fijn…?!? Jaja, flink schelde bij de woningbouvereniging werkt… helaas….?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct