Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

AAaaarch!!!

• Auteur

Heeeeee, Trudy, bij dat et wat beter gaat! En dapper dat je ze hebt meegegeven! Heb ze laatst allen gelaten met Marco, shit wat lekker, een uurtje weg als Ellen, wauwie 🙂
    Maar hier….
    Kolere…
    Nieuwe aanpak: gesloopte spullen gaan zonder pardon de prullenbak in. Over en sluiten. Wordt helemaal gék van ze…. Zij zelf ook, dta is het lullige, maar iemand moet paal & perk stellen dus dat moet ik dan maar zijn?
    Zit er finaal doorheen, helpen geen supradynnetjes meer aan. Gisteren zelfs mijn huis- en autosleutels doodleuk in de brievenbus laten hangen, was al in de supermarkt toen ik er achter kwam, ik bedoel maar… Waterkoker in de magnetron zetten en die nog aan doen ook, verse warme hap per ongeluk weggooien (neeee dat haddden de schillen moeten zijn, voor l*l staan koken dus), kwam er gisteren achter dat ikeen mooie nieuwe bloes niet in de wasmand maar in de vuilnisbak had gekeild; helaas vuilniswagen al geweest, en ga zo maar door…

Zucht…
    Verrek van de pijn, incasseringsvermogen = nul, zaterdag hier een bend emet die nieue CV, Snip zal ook een dezer dagen wel weer een levensteken geven, Kerstgeneuzel in aantocht (grootste drama: voor drie dagen vreten het huis in sleuren en vooral: niks vergéten…), ben blij dat er behalve eerste kerstdag een koppie thee bij 'Oma' B. niks op het programaa staat. Houden zo!
    Wel heel lekker is dat Marco door zijn baas zo ongeveer compleet vrijgepland is t/m week 1; een overbelaste en daardoorontstoken schouder is niet handig. Veel hulp met de kids dus de komende dagen 🙂 Er is hoop?
    Maar voorlopighad ik vamorgen weer schoenmaat 24 én 25 tegen me aan, en zij dusmijn hand; ik weiger me te laten schoppen. Zijn ze iets rustiger, dan helpt het om te melden dat het nú afgelopen moet zijn, draaien ze door dan blijkt een schrik-tik echt de enige oplossing… Maar het is godzijdank geen onbeheerste onmacht, als dat dreigt trek ik meteen aan de bel, maar datziek ik voorlopig nog niet gebeuren.
    Wel vloog er weer fruiten brood door de kamer; zondag storm op komst geloo fik, zou dat het zijn? Of zijn ze zó onder de indruk van hun nieuwverworven spraakvermogen, de ontdekking van zelluf(proberen…) aan en uitkleden? Geen ideeeeee, hou me maar vast aan het feit dat dit soort periodes meestal een paar weken duren en er dan even een rustweek is… Pleaeaeaease….?????

Pfffffff…

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct