Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

verademing

• Auteur

Wat een verademing om te lezen dat jullie 2 jarige ook zo lekker dwars zijn probeer nu zelfs minder te schreewen tegen ze en ik moet zeggen het gaat wel aardig :-).

Vanmorgen weer de altijd terugkerende bedden verschonen, stofzuigen en dweilsessie gehad en mijn hemel de kerstboom is onaangeroerd gebleven kijk ze kunnen het wel een half jaar geleden moest ik dus steeds controleren want je had zo een prachtige wandtekening te pakken maar nu nee ze worden ouder jippie.

oh mijn hubbie is ook heerlijk vrij tot 12 januari soms een dag ertussen door dat hij een afspraak heeft maar ik geniet nu al, hoewel hij meestal toch een andere dagindeling heeft voor de dames hahaha maar goed ik zit/sta/wandel dan ook de hele dag om ze heen en hij niet, en de meiden ach die vinden alles wel best en anders hoor je ze wel.

Ellen wel balen dat je met je hoofd ergens anders zit, maar ja je moet ook zoveel in je eentje bedenken van wat je gaat/moet doen dat je dan meestal iets vergeet met waar je op dat moment mee bezig was, altijd dat eeuwig vooruitdenken heb ik ook gehad tja ook alles onder contrôle willen houden omdat ik dacht dat ik alleen wist wat goed was voor mijn dames maar goed als we weg gaan ben ik altijd degene die flessen en eten/snoepje meeneemt want anders vertrekken we gewoon zonder iets haha niet handig als je je kids nog in de luiers hebt.

Ga weer strijken ja anders wordt het een hele berg en nu steeds kleine beetjes, doeg Angelina

ohh gaat die telefoon ook weer spitsuur hier.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct