Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Smelt… :-)

• Auteur

Tussendemiddag met ze gevlucht naar Hema, bloemist en Etos en speelgoedwinkel voor respectievelijk rompers, bloemen, verwenpakket Marco (Van Gils, Between de sheets – wat een naam! – is lekker!) en twee (verschillende aiaiai domdomdom?) houten hijskranen. En ze werden allebei steeds duffer…

Gek je, niet geslapen, wel dik een uur met Marco gespeeld (SuperMan wachtte met douchen tot ik weg was, had ie zijn handen vrij voor ze, kon ik stoom afblazen, rust in d ehut; hij redde het maar net op tijd naar zijn werk te gaan – lieieieief!!), en dan winkelen…? Michael lag in de auto al te pitten – heu?? – , Jennifer zakte ook steeds verder weg. Thuis sliepen ze binnen 3 minuten…. Die helemaal ontspannen, rimpelloze, bijna doorschijnende gezichtjes… Met die handjes bij hun neusjes… Die hele diepe zuchten die er zo nu en dan uitkomen…

Hoe ellendig ik er soms ook van ben, ik wil ze noooooooooooooit meer kwijt 🙂

En als ik dit vanavond teruglees, na weer een paar uur met die twee, vraag ik me vast af op welke planeet ik zat hihi :-))

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct