Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Planeet???

• Auteur

Was et wel deze Melkweg??
    Nee, ze zijn heel lief geweest, maar ja het was weer testdag (verklaart een hoop, waarom heb ik dat du moment nou steeds niet door…?), appelbeignets zijn vreeeeeselijk lekker, alleen slapen ze pas sinds een kwartiertje, de meest gruwelijke boeren en moddervette poepluiers kwamen eruit… Gossie… Dat wordt voor hen een light oud en nieuw…???

Maar goed, ben weer op aarde 🙂

Heeeeee, hoe zat/zit dat bij jullie? 3=2 jaar en bijna drie maanden en gewoon 5-lettergrepen-woorden zeggen? Verstáánbaar? Huh? 3 weken geleden was dat nog ernstig gokken, nu snáp ik ze??

Wauw…

Maarreh, Sjak, waar zit je?
    Cis hoe gaat het?
    Allemaal druk met feestdagen voorbereidingen, geneurt er helemaal niks, of gewoon een winterdip? Doe maar niet het laatste :-))

Toedels, Ellen

PS: Trudy, lekker uitgerust op je werk? 😉 Gaat ie nog?

PS2: niet dta ik mijn kop e rniet bij heb; er zitten in mijn hoofd en nek door dat auto ongeluk een aar stekkertjes los. Soms heb ik 'alleen maar' gierende pijn; daar zijn pillen voor. Meestal is het daarentegen mijn fijne motoriek, concentratie etc. die het laat afweten, en dat is op het moment wel heel erg. Gooide vaniddag na de vaat mijn theedoek in de prullenbak? En heb de babyfon in de wasmachine gestopt? Dan zit er nog in mijn kop dat ik iets met de was moet doen, ondertussen zet ik snel nog even de babyfoon aan, dan borrelt er 'wasachine' door mijn brein, en terwijl ik al weer over de volgende klus nadenk (auw) gaat zo huppekee de babyfoon in de trommel… Zag 'm liggen toen mijn hand naar het AANknopje ging…?! Zucht… Whiplash is niet leuk… Trudy, herkenbaar? Vast wel :-))

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct