Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uitgerust, dacht het niet

• Auteur

Bwaaahhhh, echt niet!
    Het was weer retedruk vandaag! Op vrijdag werk ik in de postkamer, en er gaan nu natuurlijk heel veel postjes doorheen, kerstkaarten, pakjes, verzenden en ontvangen. Dus het was erg druk vandaag. Gistermiddag was het ook al afzien, door het klusje dat ik had, daardoor vandaag ook erg veel last van mijn handen, arm en schouder. moest consumptiebonnen aan elkaar nieten, voor het circus van morgen. Ons bedrijf verstrekt ons een aantal kaarten voor circus Renz in haarlem dit weekend en dan ook wat consumptiebonnen erbij. En wij bij de receptie hadden de twijfelachtige eer om de bonnen te mogen sorteren en nieten met een pokke nietapparaat, excusez le mot. Had ik nooit moeten doen want mijn schouders zitten vast, en ja Ellen ik herken het idd, alleen heb ik het gelukkig in mindere mate, kan mijn geest nog redelijk onder controle houden qua klusjes e.d. Hoewel ik vanmiddag ook wel iets stoms deed maar dat was slechts een incident :-)), ook het praten van de kids gaat hier ook heel snel en ineens met bijna volzinnen van minimaal 6 woorden, en ook duidelijk uitgesproken. Emilia begint ook tempo te krijgen, eerst was alleen Jo aan het woord tijdens voorlezen en aanwijzen en benoemen, nu begint zij haar mond ook open te trekken dus dat gaat goed. Ze begint steeds pittiger te worden. Jo zegt dan tegen haar: Mili drietig, en zij gaat dan quasi huilen en met haar handjes in haar ogen wrijven. Dat komt uit de film van Tijgetje, een groot succes. Vinden ze helemaal te gek.
    En Ellen, geniet van die tripjes, doe ik ook altijd als de heer Brouwer in huis is, dan ga ik ook even ertussen uit, even de stad in of gewoon even naar het winkelcentrum in mijn uppie. Heeeerlijk! Vasthouden moet je 'm. Het is toch gewoon verbazingwekkend dat je zo maar iemand tegenkomt waar het zo mee klikt! Moet voorbeschikt zijn. Wonderbaarlijk vind ik het nog steeds. Maar ja, ik geloof nog steeds in wonderen en engelen bestaan ook. Gnigni
    Sjak is haar kerstballen aan het oppoetsen en alle kadoos aan het inpakken, het gourmetstel aan het afstoffen etc.
    Nogmaals Ellen, als je last van je maag krijgt door de Ibu, moet je eens aan je huisarts om Omeprazol vragen, dat krijgen gebruikers van Ibu (langdurige danwel) standaard voorgeschreven om het maagslijmvlies een beetje knap te houden. Heb het zelf ook net gescoord, jeweetwel.
    Nu ga ik nog even naar de ECI site voor mijn kwartaalbestelling. Even kijken naar een boekje van Ronald Giphart, schijnt een leuk boekje te zijn volgens een gewaardeerd collega van mij, heet Ik omhels je met duizend armen, dus ik ga kijken of ze het hebben, en anders wordt het biebje.
    Oja, ik heb net vanmiddag met schoonzus en broer afgesproken om de 28ste naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen te gaan. Het is de komende twee weken feestelijk verlicht en versierd, ook de huisjes van de diverse sprookjes figuren, moet erg leuk zijn dus we gaan halverwege de middag en dan op de terugweg lekker uit eten (jazeker bij de Big MacDonald). De kinderen vinden het lekker en heel leuk dus ach….
    Oh, en nog wat: vanavond na de douchepartij zaten we op de bank met het circus en hun flesje, richard en Jo naast de kerstboom, zit richard even aan een trommeltje wat in de boom hangt, zegt Jo: "nee papa afblijven alleen kijke", "oja Jonathan, sorry kijken met de ogen niet met de handen" aldus sprak Richard…..dat is nl wat wij steeds zeggen met de bewegingen erbij die zij dus nu ook nadoen.

Nu dames, de groeten en tot de volgende keer.

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct