Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Engelen :-)

• Auteur

Wauw, de boom staat!
    Gisteravond in alle rust in mijn uppie dat ding uit zijn doos getrokken, takken in model gekneed, de rode tkken in het rode gaatje hihihaha, handig, een nepper voor blondjes 🙂

Ik dacht echt dta ik e rhelemaal nisk breekbaars in gehangen had maar oen ze vanmorgen de huiskamer binnenkwamen (helemaal waaaaaanzinnig moooooojjjj!!!) was er binnen 10 minuten toch echt een ster kapot. Ach, sgit happens? Al hun knuffels liggen ni te slapen onder de boom, dat mag, maar inderdaad, kijken met je OGEN!!!! Is moeoeoeoeilijk 🙂

Ach, het is ook zwaar voor ze, zo'n ding ineens in hun veilige huis, gisteren het CV leed (verdomd het is hier lekker warm??? wat een verschil!)), wel erg veel gedoe voor ze. Heb er vannacht oook naast geslapen (met Marco heerlijk in mijn bed, grrrrrrr, wat die ik fout??? hihi), het gaat nu wel redelijk, maar ze zijn volledig uit hun ritme. Sja. Komt wel weer?

Sprookjeswonderland: Ik wil ook! Op een droge dagdat wel, maar wat ik op de website zag was zoooo geweldig, effe gebruik maken van al die vrije dagen, want in mijn uppie met dekids is het wel erg zwaar denk ik?

Whiplashleed: ach ja het sukkelt wel weer over, en mijn maag gedraat zich redelijk, maarrrrr bedankt voor de tip! Oef ik herinner me kerst 1998, heb ik in een week tijd 3500 kerstkaarten zitten vouwen. Waarna er 8 wervels scheef zaten, ik 4 x in 1 week bij de manuwlw therapeut zat en pas na een week of drie weer rechtop kon staan… Ik leef mee!

Praten: ik lach me gek; heb bovenop de kerstboom de meest tacky, kitscherige, foute engel staat die je je kan voorstellen (foto's volgen, batterijen leeg…), hebben ze hele verhalen over…. Waar ze het vandaan halen? Geweldige fantasie?

Maaarreh, waar is de rest???? Vertel? Waar zijn jullie allemaal???

Toedels, Ellen

PS: Marco & Cos gaan elkaar vanmiddag voor het eerst ontm,oeten. Cos vindt dat de zondag ' van hem' is maar het is Marco's enige vaste vrije dag; kan nog leuk worden…. Zucht. Verslag volgt…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct