Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nog een test

• Auteur

Waarom het vanmiddag niet lukte is me geheel onduidelijk, ik probeer het gewoon nog een keertje met een inmiddels gedateerd stukkie…

Ik weet niet waarom, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten om een verhaal dier neer te rammelen. Geen inspiratie, geduld, tijd, ik weet het echt niet.
    Ik lees overigens wel mee hoor, en als een van jullie zich weer eens hardop afvraagt waar ik uit hang krijg ik wel weer lichte schrijfdrang, maar waarover?
    Ik "geniet" van de menselijke verhalen over gestreste moeders betreffende hun "onmogelijke" kinderen. Feest der herkenning, HOERA, ik ben niet alleen. Kijk, een jaar leeftijdsverschil is natuurlijk best veel, maar tussen 2 en 3 (is mijn ervaring) wordt je tollerantie pees ernstig overbelast! En, al is het nu anders, je kan immers nu gwoon tegen ze praten en ze praten terug, is het nog steeds vermoeiend. Ze kunnen zelf veel meer, maar het politie-agenten-gevoel blijft overheersen.
    Had gister trouwens wel de eerste uitspraak die ik heb opgeschreven; Er gebeurde iets, en toen zei ik tegen Sem "O, nou benik in de war". "Nee mama, je bent in de keuken!"
    Goud toch?
    Ga zo het spul naar oma brengen voor een logeerpartijtje en wij gaan eens fijn een happie snavelen, misschien nog met een filmpie er bij.
    COS en Marco, oei, dat is een spannende confrontatie. Hoe gaat dat zijn als "paps" zijn tijd gaat opeisen?
    Feit blijft natuurlijk dat hij per interval papa is en de kids nog nooit aan zjn supervisie zijn toevertouwd. Neem toch aan dat die argumenten niet opeens van tafel zijn?
    Ik hoor graag hoe dat verlopen is. Heb jij Miss Snip ook al de hand mogen schudden????
    O, jongens zijn wakker.

Toedesl,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct