Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

van alles

• Auteur

't is niet waar, met de shift toets ingedrukt lukt het nu wel. Maf toch?
    Net thuis van een heerlijke Marrokaanse maaltijd. Wij gaan daar altijd heen als we iets te vieren hebben en daardoor blijft het speciaal. De eigenaar "Hassan" (ja, je verzint het niet) is een bijzonder aantrekkelijke integere vooral niet domme man en ik ken hem al een jaartje of 6. Altijd is ie weer vol aandacht voor ons, de menukeuze en wat dan ook ter sprake komt. En, vanavond viel bij mij het muntje en heb ik een blind date voor hem en mijn zus geregeld! Haha, zou dat wat wezen? 27 dec gaan ze lunchen, wat een kerstkado he? Zolas ik hem ken moeten die 2 elkaar toch helemaal geweldig vinden. Mijn zus kent hem trouwens ook maar al te goed, vind hem ook erg smakelijk maar het is er nooit van gekomen om te daten. Wordt vervolgd.
    Ellen, gezellig toch he, een boom?
    Hoe was het met de a.s. en ex?
    Trudy, Sprookjeswonderland, helemaal geweldig!!!! Ben je er al eens geweest? Heb je de CD al? Nee? KOPEN!!!! Die is zo leuk, zelfs zonder de kinderen draai ik die, ik lachme een kreukel, wat een mafkezen die zingen en al die stemmetjes na doen, fantastich!
    Ik hou eht weer in de gaten en als we een gekke bui hebben gaan we misschien ook wel. Ik wist niet dat het open was, leuk hoor.
    Is er ook een site van? Wat is het adres???
    Angelina; leuk zeg dat je op babybezoek bent geweest. Foto's?

Ga nu afschminken, bedje toe en verschrikkelijk uitslapen, hmmmmmmm!

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct