Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Boom#$%^7 !!! ;-)

• Auteur

Ja hoor, KerstBoom is verhuist naar midden op de tafel van 1.80 x 1.80, want kijken doe je inderdaad alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen met je OGEN! Pfffftt… 🙂

Sja, ik had Marco al voorbereid en uitgelegd wie die meneer s waar ik ruim 4 jaar geleden als een blok voo rviel, waarom dat echt helemaal klaar is, en waarom ik 'm niet alleen laat met de kinderen. Heb Marco ook zelf e keuze gelaten om ergens een koopzondag te beleven of erbij te blijven, of halverwege te vertrekken, net hoe het voelde?

Viel eigenlijk reuze mee, al had COs weer een aantal acties met de kids waar ik kromme tenen van kreeg. En na afloop, kids lagen voor een middagslaap in bed, formuleerde Marco haarscherp, nota bene nog gedetailleerder dan het mij was opgevallen, wat de kritieke momenten waren.

Hij is het er gelukkig ook volledig mee eens dat hen geen optie is de kinderen mee te geven aan hun vader, vindt het eveneens belangrijk da ze wel weten wie die vader is, en steunt volledig het enige enigszins werkbare alternatief: op de huidige voet doorgaan met COs hier op bezoek.

Wat een moordvent is het toch!

De heren kunnen an sich heel redelijk met elkaar door een deur, al zijn het totaal verschillende karakters, maar dat si wel te doen allemaal.

Opvallend was wel dat M&J gewoon doorspeelden toen Cos binnenkwam (je moet ze eens zien als Marco binnenkomt…), er nauwelijks om gaven dat ie weer wegging, en hun rust heel duidelijk bij mij en bij Marco zochten… Al had Cos dat geloof ik geeneensin de gaten!?

Ai.
    Hard…
    Maar eerlijker dan een 2-jarige kan het haast niet..?

Wel heerlijk om te merken dat iemand die ze inmiddels heel goed kent en ontzettend veel om ze geeft, tot dezelfde conclusies komt. Zegt veel, over ons alle 4.

Heeee, Sjak, bedankt voor de peptalk over de tolerantiespieren :-))) Ach,het komt zoals het komt? Zat er de laatste paardagen zo doorheen; heb nuop kerstboomgraaierijen na weer een paar (b)engeltjes? Kan er geen peil op trekken. Moet ik ook gewoon NIET proberen hihi!

Enne, verslag van de blind date t.z.t.! Ben heel benieuwd? Krijg je provisie op de jurken??? :-))

Klonk als een lekker ontspannen avondje overigens. Verdiend!

En verder ben ik gewoon even uitgel*ld 🙂 Oh nee, da's waar ook, M&J gaan, mits moeder natuur het toelaat, over een jaar of twee absoluut een broertje/zusje (1?? aiaiaiai…?) krijgen, is echt een heel duidelijk verhaal 🙂 Want Angelina, als jij zo'n kraambezoekje beschrijft, begint het bij mij (en bij Marco haha!!) zoooo te kriebelen…!! :-)))

Eva, hoe gaat het met jou? Je bent zo stil?
    Cis, bedankt voor je kerstkaartje; hoe gaat ie?
    Trudy, heeee, als het weer een beetje mee zit komen wij ook naar Sprookjeswonderland; begrijp dat dat absoluutniet gemist mag worden 😉

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct