Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wat geinig

• Auteur

Nou nou, het wordt nog druk in Enkhuizen! Gezellig! Hopelijk is het een beetje knap weer, niet zoals vandaag want dan blijf ik lekker binnen. Wat een weertje zeg, sneeuw en hagel en harde wind bah, maar het ziet er wel leuk uit. Ben vanmorgen als een gek tekeer gegaan op zolder. Opgeruimd, de kamer is bijna leeg, moeten nog nieuwe vloerbedekking leggen en dan kan Richard naar boven verhuizen en komt eindelijk de kamer vrij voor één kind. Kunnen ze uit elkaar of in ieder geval als er eentje ziek is naar de andere kamer met één van ons.
    Ellen, blij dat het "goed" is gegaan met Cos. En ach, hopelijk gaat hij beter met ze om als ze wat ouder zijn, of liever, zij met hem. Ik zou het ook niet vertrouwen hoor, mooi niet met 'm mee geven.
    Gelukkig bevestigt Marco het ook, weet je inderdaad dat je gevoel je niet bedriegt, twee zien meer dan één toch?
    En de kerstboom: wonderbaarlijk genoeg gaat dat wel goed hier, staat nog steeds op dezelfde plaats en ze blijven er af! Jazeker! Ze mogen af en toe naar een atribuut blazen, dat vinden ze leuk, maar er aan komen, incidenteel wel maar bijna niet. Afijn, morgen rossen ze alle ballen eruit…..
    Jonathan zit nu in een fase van je wel horen, maar dwars door je heen kijken en gewoon doorgaan met het stoute gedrag. Irritant niet te geloven.
    Vanmiddag even een niet gebruikte kattenkrabpaal naar het asiel gebracht en drie grote zakken vol kleding naar het Leger des Heils. Dat ruimt op, nu nog eea naar het grof vuil en we hebben weer ruimte.
    Daarna eventjes de stad in, zocht nog iets voor op een rokje, dus naar Didi geweest, leuk shirt, topje en blouse gekocht. Dus drie stuks, gaat goed. Nu nog een kekke maillot zien te vinden, maar we hebben in deze wereldstad geen sokken annex maillot/pantywinkel, alleen de standaard warenhuizen, H&M, V&D, C&A, hema, that's it! Dus zal ik naar de markt moeten komende zaterdag, misschien is dat wat, zal ik er nog bijpassende beenwarmers of hoge kniekousen bijdoen? Doen jullie daar nog aan mee?
    Ik zou ook vanavond nog bloed geven maar dat werd me ietsje teveel, ik moet morgen om 6 uur weer op, want ik moet gewoon werken dus maar niet gedaan.
    Cis en Angelina bedankt voor de digikaarten. Heb zelf niets verzonden, heb geen adressen, kon idd ook wel digi doen, was een goed plan dames.
    Vanmiddag hebben de kinders gedanst op de muziek van sprookjeswonderland, ik heb de CD al een jaartje of drie in huis, voor de kinderen die langs komen en nu dus voor mijn eigen bloedjes. Ze vinden hem erg leuk, en wij ook. De torenwachter wacht, de torenwachter wacht etc. errug leuk.
    Ben benieuwd hoe het er uit ziet zondag en duim voor mooi weer. Zou wel mooi zijn want er zit ook nog een leuke kinderboerderij bij.
    Oh, pluisje is weeeeer krols. Ga toch echt volgende week naar de dierenarts, word volslagen gestoord van dat gebrul.
    Nou meisjes ik ga slapen, tot morgen of overmorgen.

Eva, is alles klaar voor de kerst? De garderobe enzo, en hoe is het met Henk? Waar ben je?

Doei, Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct