Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

grr…..atsloom

• Auteur

nou hier spuit elf. We hadden weer es geen verbinding, dus ik maar es bellen met athome. Heeft die kabelmuts mij de hele instelling van de pjoeter laten veranderen. Ben wel erg computerblond dus oké. Uiteindelijk deed ie nog niks, dacht de atsloom muts dat de ethernetkabel naar z'n grootje was. Niet dus.. ineens deed ie het weer, dus tatatatadaaaaaaaaa weer hier.
    Ellen mijn hemel cos en marco.. zat je niet stiekum te gniffelen in een hoekie?
    Dat winterwonderland, heb ff geloerd op de site maar we gaan ook. Das top. Wel anderhalf uur rijden maar ach Henk heeft volgende week vrij. De prednison slaat trouwens goed aan. (lijkt)
    En wat een bomenleed bij jullie. Hier geen centje pijn. Heb dan ook uitsluitend kunstof ballen en het gaat goed. We hebben een kerststal onder de boom, een van playmobil, erg leuk. Onze jozef is al vrachtautochauffeur geweest, Maria heeft gekookt in een
    hi-tec playmobil keuken en jezus was zo alleen dus hij heeft van thijs en dette een tweelingzusje gekregen. Toen Jozef gister pleitte was (die lag uit te rusten in een ver hoekie onder de bank) riepen ze beide in koor: Jozef waar bééééééén je???? grijnsch!
    Jonne is lekker uit logeren geweest. Wat een rust zeg, maar 2 kids. Veel minder ruzie enzo. De pedagogische hulpdienst is ook geweest. Videohometraining. Poeh he wat een spiegel. Wel goed hoor! Tis heel duidelijk dat dette meer aandacht nodig heeft. Als henk bv. thijs helpt met z'n brinta en ik doe jonne haar haren in een vlecht kijkt ze heel beteuterd. Zo sneu. Dus we zijn nu een enorme kletsfamillie. De godganse dag tegen dette aankleppen!! En het lijkt goed te gaan.
    Nu ja, zal m'n haar uitspoelen. Weer ff verfje erin. M'n kerstoutfit is jammerlijk mislukt. Jasje leek wel een duster hahahaha Voor de meiden had ik bij een internetoutletsjoppie hele leuke dingen gekocht, maar dat is nog steeds niet binnen. Dus vanavond noodgedwongen m'n pinspier overbelast. 50% korting bij de HEMA. Heb voor dette een metalic paars glimmende broek gekocht
    Helemaal super.
    Nu ja… ga spoelen anders is m'n haar ipv knalrood, knalgroen
    baai
    Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct