Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Fijne kerstdagen!

• Auteur

Ik sluit me aan bij Angelina: fijne kerstdagen gewenst, en de verhalen (Sjak…!!! Hihi!) komen wel 🙂

Oooooh, kinderen die van Kerstbomen afblijven… Die van mij nog steeds niet….??!? 🙂

Eva, sterkte met de ziekenboeg…?

Cos & Marco: Nee, gniffelen, ik vindt het allemaal ingewikkeld en rot genoeg voor M&J, ben allang blij dat het redelijk soepel gaat…?

Videhometraining: Wat goed dat het werkt! Het is inderdaad een spiegel, én je ziet ineens wat je kind doet of juit niet doet als je zelf ergens andes mee bezig bent. De welbekende ogen in je achterhoofd. Ik vond het confronterend, zowel in positieve als in negatieve zin, maar bovenal heeeeel leerzaam? Succes!

Verder heb ik weinig te melden, straks naar 'Oma' Brouwer (met echte kerstboom, op de grond, met echte ballen, aiii), koppie thee. Gourmetten mag ik overslaan met M&J, gelukkig… Morgen lekker he-le-maal niks gepland, bevalt uitstekend! Kijk wel waar we wel of geen zin in hebben 🙂

Toedels, veel plezier allemaal en tot spreeks !

Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct